L’any passat us vaig ensenyar a fer la massa bàsica dels panellets. Una recepta clàssica, tradicional i hipercalòrica…. però què coi, les tradicions són les tradicions! Aquesta massa és molt versàtil i tolera tota mena de gustos dolços per a acabar fent panellets de mils sabors! Des dels més tradicionals fins als més atrevits ja que per la xarxa he vist fins i tot panellets amb gust a mojito! De moment, us presento els panellets de coco.
Ingredients:
- 100g de massa bàsica per fer panellets
- 100g de coco ratllat
- 1 rovell d’ou
Procediment:
- Fer la massa bàsica.
- Barrejar la massa amb el coco fins que sigui una massa homogènia.
- Fer forma als panellets, nosaltres els de coco sempre els hem fet en forma de piràmide, no em pregunteu per què. Pintar-los amb rovell d’ou amb l’ajuda d’un pinzell. I enfornar-los 5-10 minuts a 180ºC.
A l’entrada de la recepta bàsica de panellets trobareu moltes altres idees per donar-los sabor i totes són tan fàcils com aquesta proposta! Aneu a fer-hi un cop d’ull clicant el link.
BON PROFIT!!!