Salsa de tomàquet


Ja fa temps que vaig publicar una recepta del sofregit, us presento una altra manera de fer-lo. Aquesta manera se’m va acudir un dia que necessitava fer sofregit, però tenia la picadora espatllada, així que, vaig fregir els ingredients a trossos sense ratllar-los i després els vaig batre, el resultat és més suau, igualment deliciós i potser és més fàcil de fer… l’única diferència és la textura, tot va a gustos, us deixo triar!

20160306_204704_hdr.jpgIngredients:

  •  4 tomàquets ben vermells i grans (sinó 6)
  • 1 pebrot verd (opcional)
  • 1/2 ceba (depèn de la mida)
  • Sal i sucre
  • 1 dent d’all (opcional)

Procediment:

  1. Tallar les verdures a trossos i fregir-los en l’ordre: ceba, pebrot verd i tomàquets. Cal que entre un i l’altre els ingredients estiguin una mica tous, però no del tot, després ja es faran tots junts.20160306_204008_hdr.jpg
  2. Afegir sal i sucre (per l’acidesa del tomàquet), s’ha d’anar provant per saber el gust.
  3. Quan estiguin cuits batre’ls amb el turmix.

20160306_204704_hdr.jpg

Aguanta alguns dies a la nevera i és ideal per fer amb pasta, peix…, també el podeu congelar, jo el guardo en tuppers al congelador i és ideal per fer dinars deliciosos, però ràpids de fer.

Ja em direu com us surt!!! M’anirà bé per si he de millorar la recepta. Gràcies!!!

Hi ha 2 comentaris

Deixa un comentari