Us presento l’aperitiu més fàcil i resultón que conec!!!
Ingredients:
- Parmesà ratllat (o un taco de parmesà i ratllar-lo)
- Espaguetis
- Sèsam, orenga, pebre, rosella…
Procediment:
- Ratllar el parmesà
- En una placa de forn, de silicona o sobre un paper de forn, col·locar en paral·lel diferents espaguetis a una distància de 7 cm aproximadament.
- A sobre de cada punta de forma intercalada col·locar-hi una capa de parmesà no molt gruixuda.
- A sobre de cada rodona de parmesà, posar-hi una de les herbes triades.
- Enfornar a 150 graus, compte amb els espaguetis no se us cremin!!!
Aquestes piruletes tenen la complicació que l’espagueti es crema fàcilment, però tenen la gràcia que es poden menjar senceres, amb pal inclòs (que quedaria torrat). Igualment, si no us agrada la idea, podeu utilitzar un pal de pinxo.
Per a la presentació és molt resultón servir les piruletes com si fos un ram. D’aquesta manera, us podeu ajudar d’un pot amb arròs o similar que tingueu a casa i podeu clavar les piruletes. No ho feu amb molta antelació, perquè a mi em va passar una vegada que ho vaig fer massa d’hora i els pals dels espaguetis es van anar doblegant cedint al pes de les rodones de parmesà, de tal manera que semblava un ram pansit!