Arrebossat especiant


Semblant a un arrebossat americà, cruixent, saborós i gens avorrit, la clau: barrejar totes les espècies que tingueu a casa i fer-ne un arrebossat doble!!!

20160127_223200.jpgIngredients:

  • Pit de pollastre filetejat (o qualsevol altre carn que es vulgui arrebossar)
  • Ou
  • Pa ratllat
  • Espècies: pebre vermell, pebre negre, orenga, comí, julivert, all picat i sec,…
  • Sal

TrucHeu de posar les espècies que més us agradin i amb la proporció que més us convingui, però el truc que us presento avui fa referència al pa ratllat, nosaltres l’utilitzem ratllat a casa ja que ens sembla més cruixent perquè el gra queda més gruixut que el comprat. 

20160127_222036.jpg

Procediment:

L’habitual per a un arrebossat: primer l’ou i després el pa ratllat que prèviament ha estat barrejat amb les espècies.

Truc

Per a que quedi un arrebossat molt més cruixent, es pot arrebossar doblement, és a dir, després de passar el pollastre primerament per l’ou i després pel pa ratllat, es pot tornar a passar una altra vegada per l’ou i una segona vegada pel pa ratllat.

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s