Negro carbón; hamburgueseria i altra cuina argentina

Negro Carbón és un restaurant argentí situat a la plaça de Pla de Palau de Barcelona. Hi fan bàsicament hamburgueses, empanades i carn a la milanesa.

Hem llegit múltiples recomanacions d'aquest local, els locals argentins sempre tenen bona fama si són fidels a la qualitat de la seva carn; així que vam decidir anar-hi.

La carta d’aquest restaurant és molt variada, hi ha empanades d’entrants (no gaire grans ni amb molta quantitat pel preu que van) i una gran varietat d’hamburgueses.

Jo em vaig aventurar amb l’hamburguesa de xai. No acostumo a menjar xai i penso que és una carn molt saborosa. A la definició posava que era una hamburguesa de xai amb verduretes i melmelada. Ha de ser una hamburguesa exquisita!!! Les meves expectatives van caure en picat quan em van servir una hamburguesa pastossíssima que a la primera mossegada, em vaig adonar que la descripció que jo havia llegit i imaginat al paladar era molt diferent al que estava degustant. Investigant, vam mirar la carta en anglès, deia clarament que era una chickpeas hamburguer! I en la descripció en català no hi havia ni paraula dels cigrons… Els vaig comentar que la traducció podria donar lloc a confusions i al cambrer només se li va acudir dir-me: però t’ha agradat l’hamburguesa igualment, no? No li vaig respondre, només ho comentava com a millora i que ho tinguessin en compte, perrò vaig veure que no ho va saber interpretar. No, no em va agradar gens, em vaig deixar la meitat de l’hamburguesa perquè de tant pastosa que no me la podia menjar ni empassada amb aigua. I ni rastre del xai ni la melmelada, no dic que no hi fossin, sinó que les meves papil·les gustatives no ho van notar. En fi, tot plegat, molta decepció i una actitud del cambrer molt passiva. De ben segur que em vaig equivocar en escollir, i que si hagués escollit alguna altra hamburguesa segurament el post seria escrit en un altre to.

En canvi, la meva parella va escollir una milanesa (carn arrebossada) a la napolitana, (amb pernil i formatge per sobre i salsa de tomàquet). Estava impressionant. Entrava en un menú molt bé de preu (16,9€ amb patates i beguda inclosa) i en general el plat era espectacular al paladar.

Foto extreta d’internet

 

Així que ja sabeu, aneu-hi però no demaneu una hamburguesa de xai esperant-vos una hamburguesa de carn.

Anuncis

Hi ha un comentari

Deixa un comentari

